Bacılar merhaba bebeğim 6 aylık dogdundan beri pusetle artık kollarım ağrıyo ayına göre yapabileceği herşeyi yapıyor ama pusetsiz yaşamak bizik için zor dün ilk defa pusetsiz uzun yola çıktık 6 saat hiç bir sekilde uyumadı pusetine bıraktığımız an uyudu bu gün kafeye götürdüm oyun alanı olan orda bile pusetsiz uyumadı eve gelince direk yatırmak zorunda kaldım pusete otrunca ayaklarıyla kendini salliyo hosuna gidiyo sizce ne yapmalıyım engel olmalimiyim yoksa akışınamı bırakmaliyim