fatmakesenoglu1 dfneduruu merhaba bende 2 paket kapalı var elimde bebeğim istemiyor . isterseniz size uyguna satabilirim yoksa boşuna kalacak elimde açılmamış hiç
aysi9898 dfneduruu inanın bende bilmiyorum heryere baktık e bebek sorduk getirme sorunu yaşıyorlarmış öyle dendi ben de hipp organik aldım yapacak bir şey yok inşallah gelir
ars9824 dfneduruu hiçbiryerde bulamıyorum eczaneden buldum en son bulduğum yerde stok kaç taneyse alıyorum eczacı ithal mamalar senede belirli miktarda geliyor dedi bazı mamalar toplatıldığı için çoğu kişi bunlara yöneldi dedi