Kızlar hastane işitme testi yapmadı doğumda, ben kötü bir lohusalık geçirdim eşimde o dönem yaptirmayalim dedi , sonra iki özel hastaneye gittik biz yapmıyoruz devlet hastanelerinde oluyor dedi, bugün randevumuz vardi ama corona dan dolayı götürmek istemedim , sabah 3 tane aşı vuruldu zaten banyo yasak 3gun boyunca , sağlık ocagindaki hemşire mutlaka götür teste dedi ama gideceğimiz hastanede de corona vakasi dedikodusu var riske atmak istemiyorum , bu testi yaptırmayan yada geç yaptıran var mı , yaptirmamayi zaten düşünmüyorum mutlaka yaptircam ama geç kalmam sorun yaratırmı, cocugum seslere tepki veriyor sesli harfleri de ses olarak çıkarıyor agu şeklinde konuşmalarımıza yanıt veriyor