ebrarulas
Benim kızım tam 4 ya da 5. Ayına kadar emme süresi 5 dakika idi . Asla asla 6. Dakikayı bulmadı . Çene kası kuvvetli olduğu için çabuk emip doyuyordu .
Bence nette bakılan süreye aldanmayın .
Çünkü ben özellikle dakika tutuyordum . Ve ilk ay 1,500 ikinci ay 1 kilo aldı