Kızlar gece bez sızması yüzünden artık bittim tükendim. Prima kullandım sızdırdı, Molfix premium kullandım sızdırdı. En son baby me yi çok beğenmiştim kiiii oda sızdırdı 🤦🏻♀️ artık her bez sızdırıyor ondan eminim. Sızdırma olayını geçtim artık. Baby me ve Molfix arasında kaldım. Gördüğüm farkları yazayım siz yardımcı olun lütfen.
İlk doğduğu andan itibaren Molfix premium kullandım fakat sürekli ama sürekli sızdırdı hem kaka hem çiş. Hatta bir kere bezini değiştirdim eşime verdim çocuğun çişi olduğu gibi eşimin üstüne geçti 🤣 sanki bezsiz gibi. Uzun süre kullandım en sonunda pes edip değişikliğe karar verdim.
Baby me yapısı gereği sanırım cildine çok iyi geldi, sızdırma konusunda da çok başarılı (benim bebeğim deli uyuyor gece sızmaya çözüm yok kabul ettim) kaka asla sızdırmıyor, prima da bile kaka sızmıştı. Bezde asla koku falan olmuyor. Tek beğenmediğim yanı biraz sert geldi, çocuğun yürüşünü bile etkiliyor onu fark ettim.
Molfix klasik paketi denemek için aldım. Paketi açtığım gibi bezden koku geliyor maalesef 🥺 sızdırma konusunda kesinlikle baby me ye göre kalitesi çok çok düşük. Fakat Molfix çok yumuşak rahat, çocuğun bacaklarının arası öyle çok açık kalmıyor rahat yürüyor.
Sizce hangisine devam etmeliyim 🥺