Çok fazla kafanıza takmayın. Ve bunu sağlıksız gibi görmeyin lütfen. Evet sizi çok yıpratır ama okul çağına gelince bunun ilaçları var ve çok fayda görüyor çocuklar. Çocuklar büyüdükçe de dikkati hem artıyor hemde hiperaktivitesi azalıyor. Sadece büyümelerini bekleyeceğiz. Size bol sabır ve enerji diliyorum❤️