Kızlar panik atak olup ilaçsız atlatan veya rahatlayan var mı ? 2 aydır geceler zehir oldu, yatağa girince sıkıntı basıyor kalbim hızlanıyor elim ayağım titriyor sopuk soğuk terliyorum, gözümden uyku akıyor ama bir türlü uyuyamıyorum, zor kötek dalıyorum tam dalarken sıçrayıp uyanıyorum çok kötü bişey yaşayan bilir derlerdi gerçekten anladım onları. Kardiyoloji vs gittim kalple ilgili herhangi bi sıkıntı yok, migrenim var bazen çok şiddetli tutuyor o günler daha fazla yaşıyorum bu durumu. Psikiyatriye gitmek istemiyorum ilaçsız doktorsuz neler yapabilirim önerisi olan var mı ?