aynurkcbs evet canım 14 aylık artık zaten tek uyku vakti . Bebeğin çok güzel bir şekilde belli etmiş anne bana tek uyku yeterli demiş. Gündüzleri tek uykuya geçirip gözlem yapabilirsin mutluysa zaten sorun yok mutsuzsa bir uzun uyku bir tanecikleri 10 15 delik şekerleme yaptırabilirsiniz ama dediği gibi 14 tek uyku için uygun bir ay 🌺