1 bucuk sene once endoskopi olmmustum alkalen reflu gastrit cikmiştı ama bugune kadar bir sikayetim yoktu 5 gundur inanilmaz kotuyum cok agriyor midem bulantida vardi 2 gun once acilde igne yaptirdim geçti bulantı ama agri 5 gundur var.gastirtten mi oluyor acaba?baska biseymi var.randevu aldim bekliyorum.nasil geçer agri simdilik acaba?ezcaneden ilac aldim oda pek payda etmedi.kudret nari sipariş ettim bide gelecek bakalim