Senelerdir kullandığım kablolu süpürge bozuldu. Yenisini almam gerek. Yani ben kabloluları kullanmayı seviyorum ama dikey süpürgelerde hem daha pratik hem kol yoruyor ağır oluyor gibi. Bir tane süpürge almam şart hangisini alsam? Bir de öneri verir misiniz kullandığınız süpürgelerden memnun musunuz? Benim ki fantomdu 6 senede kullanılacak hali kalmadı artık.