Merhaba anneler size yaşadığımız bi süreçten bahsetmek istiyorum aranızda böyle bi durum yaşayan oldu mu acaba ? Bebeğim 6 ay aşısından sonra eve geldiğimde gözlerini tavana dikip kendini kasmaya başlamıştı ilk görünce anlayamadım heyecandan olduğunu düşündüm ikinci gün sıklaştı direk elimizde videolar ile acile gittik ve nöbet dendi daha sonrasında eeg çekimi doktor kontrolleri derken sebebi bilinmiyor her şeyi temiz dendi aile hekimine gittik orda ilgilenen hemşireye durumu anlattım ve çok şaşırarak ben olsam daha yaptırmam aşı sebebi belli değilse risk almayalım dedi ve dilekçe imzalayıp çıktım ordan çocuk nöroloji zamanla bırakır gibisine konuştu