zeynep865 şöyle ki biz başka bir kuzenime nişanında ve düğününde ayrı ayrı 2 çeyrek 2 de tam altın takmıştık. Yani toplam 4 çeyrek 2 tam altındı. Biz de değer kaybetmez mantıklı diye düşündük. Bizim taktıklarımız toplamda 18 gram civarı bir bilezik ediyordu. Ama dayın 10 gramlık hediye bilezik taktı. Şimdi onun adı bilezik taktı oldu. Bize de anneannem keşke bilezik taksaydınız dedi. Ve hatta benim düğünümde tam altının biri gelmedi. Benzer durumu yaşadığım için şu an bilezik istiyorum