Kızlar bebeğim bebelac LF mama kullanıyor laktoza alerjisi olduğunu söyledi doktor diğer mamalar ishal yapıyor ve değerleri yükseliyor onun için bu mamaya geçtik bu mamada da kakasını yapamıyor çok zorluyor çanı yanıyormuş gibi ağlıyor kulak çubuğuyla arada uyarıyorum o zaman yapıncada yumuşak yapıyor yani kabız değil napıcam ben kafayı yiycem ya