oglumbuyuyor Bebeğim dün ateşi 39 buldu kanında aşırı iltihap çıktı dendi 5 günlük bir iğne yazdı doktoru ama bebeğim katiyen beslenmek istemiyor emmek istemiyor biberon istemiyor 5 aylık zorla 1 ölçek içirebiliyorum gün boyu toplasam 5 ölçek içmemiştir
oglumbuyuyor simseklivekalpli teşekkürler ya herkes zorla emer vs diyor ama ammek istemeyen bebeği nasıl zorla emzirebilirim ki bu durumda insan yetersiz hissediyor kendini 🥺
simseklivekalpli oglumbuyuyor vücut mideyle değil mikropla savaşmak ister o yüzden iştah gider, iyileşirken zamanla düzelir zorlamayın yine de 🌸