Mariposa simseklivekalpli cevremdeki buyukler gommemi tavsiye ettigi icin gomdum acikcasi , evde de kalabilir ne sakincasi olacak.
hilalllnurrr Aman benimkide hala evde hiç aklımada gelmiyor bir yere gömmek, kaldı öylece bu gidişle de yine öyle kalacak gibi😀
hazale966 simseklivekalpli eşimin mezun oldugu mühendislik fakültesine gömdük 🥰bu arada annem abiminkini denize atmış. Kendisi yurtdışı gemilerinde sözleşmeli olarak çalışıyor, 8-9 ay eve gelmiyordu. Bilginiz olsun😌
begonvil00 Bahçemize gömdük bir fidanla birlikte, göbek bağı onu besledi büyüttü şimdi onunla beraber kendi ağacı olsun büyüsün, yesin diye ilerde. Armutu çok sevdiği için armut fidanıyla beraber gömdük 😀
queen14 simseklivekalpli benimkilerinde göbek bağları evde biri 4 yaşında biri 4 aylık dediğiniz gibi sürekli bi yere gömeriz ederiz derken kaldı öyle evde
dero32 simseklivekalpli zaten Aydında yaşıyorum yazın muhakkak unutmadan gittiğim bi yer olur diye düşünüyorum 🤭
busmah61 simseklivekalpli galiba kedim yedi bulamadim koydugum yerde 🤣 evden de hic bi yerden cikmadi