Deniz kenarı bir yere gömücem inadımdan gitsek de hep evde unuttum. Böylece hepsinin göbek bağı evde kaldı, hayır evi de sevmiyorlar işleri güçleri sokak ben anlamadım ters tepti ahahahahshs
Siz ne yaptınız göbek bağlarını? Gömdünüz mü yoksa evde mi 🩷🩵