rachelgreen_ kaygiliannee eyüp sabri tuncer’in doğal zeytinyağlı bebek şampuanını kullanıyoruz memnunuz🌸
18yavuzselim25alparslan kaygiliannee atopik bi şampuan kullanmalisiniz. Büyük oğlum öyleydi mustela stelatopia iyi gelmişti. Şimdi bebeğimin öyle bir problemi yok içeriği temiz diye siveno kullanıyorum
pink9 kaygiliannee Mustela atopık şampuan güzel bzıde atopık teshısı kondu bunagectık o yüzden araştırdım bayağı atopıkler ıcın en ıyısı buymuş Belkı kaşıntıya da ıllakı ıyı gelıyordır
livanurvealpinannesi61 kaygiliannee puresedd var bende ama oğlum 5 yaşında memnunum ıva natura kullanıyorum oda çok iyi
haless39 Agarta aldım(öncekide baby me) agarta yumşacık yaptı içeriği temiz,instada görmüştüm erkek-kız ayrı satılıyor kendimde kullanıyorum:)
Kartanesi26_ kaygiliannee sebamed ve Mustela nasıl denediniz mi ? Yenidoğan döneminde Mustela kullanmıştım ondan da memnunumdum ben
gultkn34 kaygiliannee dr sordunuz mu yada test filan yapıldı mı atopik dermatit bir şampuan kullanmanız gerekiyor ecowell bende kullanıyorum doğduğundan beri çok memnunum
kaygiliannee gultkn34 doktorumuz sadece daha nemlendiren bi şampuana geçin çok ciddi bir şey değil dedi
elaelaleose kaygiliannee bioderma abcderm kullanabilirsiniz. 7 yaşında oğlum var hassas ve atopik cildi olduğu için yıllardır bu şampuanı kullanıyorum şimdi kızım oldu 2.5 aylık ona mustelayla başlamıştık fakat onunda cildi atopikmiş ve oğlumdan daha hassas onada son 1 aydır bioderma kullanıyorum iyi geldi diyebilirim