Kızım 15 aylık. Emerek uyuyor ve gece her uyandığında emerek uykuya dönüyordu. Yan yana yatıyorduk. Bugün 3. Gecemizi atlattık. İlk gece 3-5 arası uyanık kaldı uyumadı. İkinci gece 5-6 arası uyanıktı uyumadı. Çok ağlamadı ama bir türlü geri dalamadı. Bu gece 3-4-5 saatlerinde uyandı kısa süreler uyanık kaldı biraz ağladı geri uyudu ve 6:30da tamamen uyandı. 3. Gecemiz neden böyle kötü geçti normal mi bu. Sabah aydınlanınca emziriyorum 6:30dan önce uyansa da meme vermiyorum su ya da pış pış denedim ama uzun sürüyor hep. Ne zaman ağlaması geçer ya da az uyanır?