Kızlar bebeğim çok ısırıyordu beni aşır kanatıyordu ve ısırıp bırakıyordu .Ben de uyumaya yakın meme vermeye başladık ki hem sütünü içsin hem de ısırmasın.Normalde uyurken emzik alırdı şimdi asla emzik almıyo meme istiyor memede uyuyor ve gece kaç sefer kalktığımı bilmiyorum emzik gibi kullanıyor.Nasıl çözecem bunu yardım edin