mrv2412 Memnun musunuz? Gece vs taşırma yapıyor mu? Bebeğim erkek 16 aylık. Prima premium care kullanıyoruz ama değiştirmek istiyorum acaba nasıl bilen var mı 5 numarasını almayı düşündüm ?
alpsey mrv2412 Prima aktif bebek kullanıyorum çok uzun ve gece hiç taşma yapmadı ve asla pişik olmadı tabi ben sıkıştırılmış bebek mendil kullanıyorum ve Incıa pişik jel kremi
alpsey mrv2412 anladım bende de tam tersi olmuştu, isterseniz bebek mendillerine bir bakın ben mendil sayesinde geçirdim pişiği %75 oranda ona yoruyorum