momas Mutfak tezgahım 5 kuruş büyüklüğünde hafif yanmış ve tezgah beyaz…geçen gün çorba taşmıştı ocak gözlerini attım bi anda o zaman yandı sanırım ne döksem geçmedi. Çok umudum yok ama yanık geçer mi? Cif,çamaşır suyu döktüm falan ama geçmedi…
Nikita momas geçeceğini sanmıyorum. Ancak belki İngiliz zımparası dedikleri ince zımpara ile yanık yeri hassassa zımparalayabilirsiniz. Leke görüntüsü gidecektir
momas Nikita ya eşime zımpara bende dedim ama olmaz falan dedi kiracıyım iyice kötü de yapmıyım dedim acaba şu stella boyalar varya bi damla sürsem mi?
Nikita momas maskeleme bandıyla leke olmayan yerleri korumaya alıp ince zımpara yaptıktan sonra stellanın verdiğini sürsen parlar bile. Çok mu kötü. Fotoğraf atarsan daha çok anlaşılır
Nikita momas yok buna bir şey yapamazsın. Benim de banyomda porselen tezgah var. Leke tutmaz dediler diye kazıma aparatını yıkayıp bıraktım. Ertesi gün pas olmuştu. 1 senedir çıkaramadım.
patlakprezervatif momas karbonat+ su ya da karbonat+ beyaz sirke yahut cesaret edemem derseniz beyaz diş macunu deneyin.
Ftet Ben de kiracıyım hafif sarı renke tezgahımvar üzeri simli wşimde kaynar tenceriy koydu tencere boyutunda koyu sarı yanık oluştu bende napcam bilmiyorum