14 buçuk aylık olduk hala adım atarken parmak ucunda atıyor. Çömelirken sabit dururken veya geri geri giderken tabanına basıyor ama o adımı attığı an parmak ucuna çıkıyoruz birde tabi yavaş yürürken yeni gördüğü birşeye bakarken temkinli olmak için tabana basıyor. Ama o parmak ucuna çıktı mı koşturur gibi yürüyoruz acelemiz var sanki. Doktorumuz 2 yaşa kadar düzelir dedi bunu diyeli üstünden 4 ay geçti ama yok.. altta yan herhangi bir sorun yok tamamen İdiopatik yani kendi isteğiyle yaptığı durummuş. Ama çok canımı sıkıyor bu durum nasıl düzeltebilirim neler yapabilirim, cocugu parmak ucunda yürüyen var mı düzeldi mi acaba