sedanurrrakmaz Kızlar bebeğim 2 aylık dün tekrar kan verdik sarılık değeri için 12 çıktı, 1 ay öncede 15 di benim sütümden olan bi durum idrar yolu enfeksiyonu falan yok sizce bu değer normal mi?
alpaslanmom_ sedanurrrakmaz bebeğiniz nasıl peki aktif uyanıp memede kalıyor mu ? Oğlumuzda uzamış sarılığı vardı ama düştükten sonra bu kadar yüksek değildi
jgjfj sedanurrrakmaz bişey olmaz cnm geçiyor 90 günde geçti bizimki uzamış sarılık dediler anne sütünden geçmiş dediler bu arada kan uyuşmazlığı kızda yok emip kilo alıyorsa sorun yapma cnm büyüdükçe geçiyor düştükten sonra geri yükseldi bizimde
gamzeq sedanurrrakmaz benim bebegimde uzamış sarılık geçirdi anne sütünden dolayı dedi doktorlar 50 gun falan sürdü kendiliğinden bitti extra bisey yapmadım ben sürekli değerini ölçtürmedim ama bence sizin değerde normaldir geçer biraz daha bekleyin
Yesimozel sedanurrrakmaz mama da ver muhakkak en azından şu sarılık dönemi asla aç kalmasın. Her emzirmeden sonra 30 cc mama öneririm benimde uzamış sarılık oldu oğlum o şekilde atlattık
sedanurrrakmaz alpaslanmom_ hayır yok benim sütümden geçiyormuş doktor öyle söyledi ama değerin bu kadar yüksek olması canımı sıktı
alpaslanmom_ sedanurrrakmaz benim oğlumun 17 küsürdü hastaneye yattık bir gece mavi ışık aldı sonra 9 a düştü doktor daha ölçemeye gerek yok dedi 2.ayın sonunda bitmişti
sedanurrrakmaz @“jgjfj”#p38859980 bi kaç sohbeti okudum buradaki 2 aylık olunca değer 8 in altına düşüyormuş bizimki hala 12 moralim bozuldu açıkçası
sedanurrrakmaz gamzeq herşeyi normal aslında yemesi kilosu çişli bez sayısı falan sadece rengi sarı oda hergün biraz daha açılıyor sanki
sedanurrrakmaz alpaslanmom_ bizimkide yattı 13 le 12 ile çıktı düşüremediler çok fazla, sonra 15 e çıktı şimdide 12 işte
alpaslanmom_ sedanurrrakmaz o zaman sorun yoktur 1 kaç haftaya düşer ama neden düşüremediklerini anlamadım doktorunuz ne söyledi bu duruma mavi ışık etkili bir yöntem çünkü
sedanurrrakmaz alpaslanmom_ zaten 1 gün fototerapi gördü düşmeyince tahlillere baktılar anne sütü kaynaklı dediler çıktık öyle bende anlamadım kaç kere de kontrole gittik
sedanurrrakmaz Yesimozel aç kalmıyor sütüm yetiyor doktorda öyle söyledi kilo alımı güzel kesinlikle mama önermiyorum dedi