mrsfly evet dediğiniz gibi bebeğin kişiliği ile alakalı bazıları şanslı oluyor uyku konusunda. Eğitim konusuna bende sıcak bakmıyorum aslında ama bebeklerin bu aylarda kendi kendilerine uykuya dalabilmeyi yetileri olduğu, öğrenebilecekleri söyleniyor. Ben de ona istinaden denemek istedim