mervebzdmr Kızlar biz şuan 11 günlüğüz demin bir şey okudum 15 günden sonra gaz problemleri başlıyor diye :( ister istemez canım sıkıldı moralim bozuldu acaba bizim de olur mu kötü olur mu sürekli böyle kaygı düşünce içindeyim ben ya kenidmi nasıl rahatlatıcam
gamzeq mervebzdmr bebeğinizi kucağınıza alın gun içinde bi kac kez tuvalet pozisyonunda tutun gaz birikintisi o şekilde çıkar ve ilerleyen zamanlarda da sancı çekmez cok büyük etkisi var ben doğduktan sonra başladım yapmaya asla gaz sancısı çekmedi şükür
alpsey mervebzdmr 3 ay 23 günlüğüz hiç gaz problemi olmadı korkmana gerek yok her bebek farklı oluyor ne alt gazı nede üst gazı derdimiz oldu çok şükür iyi düşün iyi şeyler olsun moralini yüksek tut
alpsey mervebzdmr birde bebeği emzirdikten hemen sonra yatırma en az 5 -10dk dik bir şekilde tutmanı öneririm