Fatma_FLZ nnoktaa yarım kasık makinanın içindeki tüle döktüm yarım kasıkta deterjan gozüne doktüm perde programında yıkadım canım bu sekil çıktı makinadan iste
patlakprezervatif Fatma_FLZ ben kullanmadım ama hep kullananları gördüm. Alsam muhtemelen direkt makineye atar o işlem yapardım. Üşüngeç ve egzama hastasıyım öyle batır çıkart uğraşmam ben 😄