Kızlarr 2 gecedir ne çektiğimi bir ben bir Allah biliyor. Bebeğim memede uyumak istiyodu ve sürekli uyanıyordu normalde akşam 9 gibi uyur sabah uyanırdı. Bir anda her şey değişti huysuzlandı emip bırakıyordu sürekli kızlar çözümü buldum hipp mama aldım 2 kez verdim yattığında ve gece çok şükür ağlamadı krize girmedi kolik bir bebeğe dönüşüyordu az daha belki de 4. Ay atağıydı o 2 gün ağlamaktan yorulmuştum çünkü bebeğim 130cc mama içtikten sonra çok keyiflenmişti yetemiyordum çok mutsuzdum çok ağladm beni daha emmeyecek diye 12 gibi uyudum ve uyandım neyle karşılaştım ? Göğüslerim taş gibi şişmiş ve akıyordu hemde epey akıyordu durmadan hemen emzirdim :’( meğer göğüslerimi 2 öğün dinlendirmek ve gece de uyuyabilmem dinlenebilmem göğüslerimi iyice doldurmuş o kadar rahatladım kş eğer kolik bir bebeğiniz varsa en azından gece mama verip bi gözlemlemeyi deneyin çok şükür ben o durumu atlattım bu gece belki büyüme atağı yaşadı belkide sütüm yetmedi çünkü sürekli memeyi alıp bırakıyordu ve dinlenmesine fırsat vermiyordu dolmadan telrar emmek istiyordu sizce 2 günlük kolik mi oldu yoksa benim sütüm mü yetmediğinden böyle tepki verdi sütüm olmamış olsa bı kadar dolup şelale gibi akmazdı ben sorunumu böyle çözdüm belki işinize yarar bu bilgiler öptüm sizi 🥹♥️🫶🏻