Bebeğim 13. Haftadan beri sürekli meme reddi ve uykuya direnme yapıyor tam bitti derken daha büyük tepkilerle tekrar başlıyor 3-4 gündür uyku zamanı çok ağlıyor sakşnleştiremşyoruz uyumak istemiyor uyutmayınca gözler kıpkırmızı ama keyfi yerinde gidi oynuyor ses çıkarıyor normal mi bu durum acaba atak mı anneler 😕