gulsahh0 Her şeyden hemen sıkılıyor mesela şuan o yüzden bir şeylerle oyalamak çok zorlaştı. önünde bir sürü oyuncak var mesela illa gelip bana yapışıyor ağlıyor. Tam karşısında iş yapıyorum mesela yani beni görüyor sesimi duyuyor ama onu bile kabul etmiyor dibinde olacağım anca öyle susuyor 🥲 temas bağımlılığı arttı sürekli bana temas halinde olmak istiyor , o şekilde uyumak istiyor gece bırakınca hemen uyanıyor mecbur yanıma almaya başladım eli yüzümde uyuyor 🥹 uykuya geçişlerimiz aşırı aşırı zorlaştı. Yani 4. ayda da direnmelerimiz vardı bir süre devam etti hatta ama şuan resmen ikiye katladı diyebilirim. Mama içerken biberonla bile dövüşüyor 😁 yemek yedirirken ağlıyor hemen sıkılıyor mama sandalyesinde oturmak istemiyor. Yani kısaca söylemek gerekirse günlerimizin çoğu mızmızlık ile geçiyor. Komşularım herhalde çocuğa bir şey yaptığımı falan düşünüyordur o kadar ağlayıp bağırmasına 🤦🏻♀️