anneyimokk boş teselli değil emin olun zaten herkes de aynı şeyleri söylemiş, aynılarını yaşadık hepimiz ama bazılarımız fazla endişeli olabiliyor. Meme sadece karın doyurma yeri değil sakinleştiği, huzur bulduğu yer, bazen boş emebilir emzik niyetine, ona bırakın. Pompalar bebek kadar iyi kavrayamıyor, sağımla bebeğn ne kadar süt içtiğini ölçme imkanımız yok. Benim de sağınca çok az geliyor ama bebeğimin 6 aydır o kadar az sütle yaşama imkanı yok 😂 pompa başka bebek başka. Moralinizi yükseltecek şeyler yapıp odağınızı değiştirin çünkü üzüntü ve stresinizi çocuk da hisseder sütü de etkiler