Masalseyhan Kızlar bi bakarmisiniz bebegim dismi çıkarıyor acaba, daha 3 ay 5 günluguz. Asiri huysuz asiri salyasi var elinide hep agzina goturuyor. https://hizliresim.com/B7Mjse https://hizliresim.com/3xw3oW
zumramomm Masalseyhan canım önün daha çok uzun.suanda damaklar olusuyor.dis gibi kaşıntı ve salyalanmalar başlar.bizimde 3aylik gibi başladı 7.ayin sonuna doğru patladi anca
Mom166262 Daha var gibi duruyo canım ilk linkteki açılmıyorda 2. Linkteki resimde diş için daha süreniz var gibi duruyo 🤔
Masalseyhan Mom166262 https://hizliresim.com/8OQG7s cnm blmyorm da cok huysuz alti temiz karni tok gazinida cikartiyor gaz da degil. Artik aklma baska bise gelmiyor. Salyasida cok akiyor eldiveni hep islak isirmya calisiyor
hanndee_ Salyasına sahip olamadıkları için bebeklerin o dönemlerde ağız akıntısı çok olur canım elinle diş etini kontrol et kabarıklık çok net belli oluyo resimden pek anlaşılmıyo