Kızlar nerdeyse 2 aylık bebegım var emıyor ama bazen ben ıslerım olunca süt sağıyorum esıme bırakıyorum evdeyken büyük olan kızımla da vakıt geçırmek ıcın dışarda bırakmak zorundayım bazen. Başta sütümü sağıp şırıngayla verıyorduk alıyordu çok güzel sonra almamaya başladı şu anda ne şırınga ne kaşık bıberon hıcbırıyle almıyor tek aldığı bıberon. Bıberon da avent ve lansıloh denedık ıkısı de meme reddı yaptı asla almıyor memeyı bıberon verdıgım gün. Ne yapacağım şaştım kaldım ben hıc mı dışarda vakıt ayıramıycam kızıma o da benı ıstıyor. Bır de zaten 6 aylıkken ıse başlayacağım mecbur meme reddı yapmayan bıberon bulmam lazım var mı tavsıye