barismom vrdsbnc alıp dışarı çıkıyorum parka götürüyorum Bi gülüyor dünyalar benim oluyor çığlık atıyor çok seviyor 9.5 aylık cin gibi bu arada Günaydın uykusuz anne🫂
vrdsbnc Yaa ne güzel yapıyorsunuzz ❤️ günaydııın 🌸 benimki henüz 4 buçuk aylık dışarı çıkınca hemen uyuyo ama bana da çıkıp yürümek iyi geliyo o uyurken 🤗