mgokkiliccx Bukleli ince telli dolaşmaya çok elverişli saçları olan bir kızım var sevgili anneler sizlerin kullandığı ve memnun kaldığı ürünler varsa tavsiyelerinize açığım. Uni baby kolay saç tarama spreyi ve dalin hariç 🫶
Semaelisa27 mgokkiliccx benim kızımın saçları kıvırcık yani bukle değil bildiğiniz kıvır kıvır ve ince telli ben sadece Elidor yeşil renkli bukle belirginlestirici kullanıyorum saçlarını nemlendirip sürüyorum sadece onu begendim kullandığım ürünler içinde
mgokkiliccx Semaelisa27 elidor çocuk ürünü değil ya o yüzden öyle şeyler kullanmak istemedim bende novex bukle belirginleştirici kullanıyorum ama sadece banyodan sonra ıslakken sürülüyor o kızım sürekli saçını taramamı istiyor kuruyken çok aşırı dolaşık oluyor ve bukleleri şeklini kaydediyor diye üzülüyorum
emooo Yobaby adında turuncu ambalaj bi sprey var bize o iyi geldi yumuşacık yapıyor saçını. Kokusu da çok güzel. Dalin uni baby incia denedim hiçbiri beklentimi karşılamamıştı.
emooo mgokkiliccx hipp şampuan kullanıyorum da kızım büyük 6yasinda küçükken içeriğe daha çok dikkat ediyorum