boymom1_ Bazen gerçekten çok yoruluyorum ve her şey üst üste geliyormuş gibi hissediyorum. Bebeğimi çok seviyorum ama uykusuzluk, ağlama anları ve yalnızlık hissi beni zorluyor. Siz de böyle dönemler yaşadınız mı?
amansallagitsin boymom1_ her anne bnu yaşıyor özellikle desteksiz büyüten ve de eş destegi görmeye anneler yaşıyor malesef. Zaman su misali her anın tadını çıkarın bırakın evde bireyler eksik kalsın siz ve bebegnz dinlenin sonrası halolunur
Nikita boymom1_ bunu hissetmeyen anneler iyi anne olmuyor aslında. Bu hissi taşıyacak kadar empatiniz varsa zaten iyi annesinizdir. İhmal edilen çocukların annelerine bakın, hiç dert ediyorlar mı?
Miracinannesi_ boymom1_ yemeğin varsa acil bir işin yoksa bebeğin uyudukca sende uyu ev dağınık kalsın sizden önemli değil bebeğini anlamaya başladıkça daha da kolaylaşıyor az sabır keşke zamanı geri alabilsem halbuki o zamanlar hep yorulmaktan şikayet ederdim 3 yaşında şimdi kucağımda durmuyor küçüklüğünü çok özlüyorum
ikiprenses_annesii boymom1_ Zaman zaman değil 2 senedir hergün yaşıyorum bunları maalesef ben. 2 sene arka arkaya doğurunca uyumayı dinlenmeyi çoğu şeyi unuttum ruh gibi yaşıyorum kendimi resmen onlara adadım ben diye bişey kalmadı canları sağolsun ama durum böyle😑şikayet etsem edemem çekilim kenara dinlenim desem dinlenemem birine yaslanim desem yaslanacak kimsem yok alıştım sadece🫠Allah hepimizin yardımcısı olsun gerçekten
boymom1_ Miracinannesi_ evet bende çok ozliycem biliyorum ama ne eve yetisebiliyorum ne bişe yapabiliyorum varlığı güç veriyo bana ama sanki bişe yapamadikca kötü anneymisim hissi geliyo oturuyorum onunla bende ağlıyorum
Nikita boymom1_ benim psikiyatrım demişti. Sen bunu dert edecek bir anneysen zaten çok iyi bir annesindir diye. Psikolojik destek alsan biraz rahatlarsın.
myavokado boymom1_ çok normal ama geçecek ve sen bu yaşadıklarını bile özleyeceksin bu zor zamanlarını 🫂
12betul boymom1_ 3 çocuk bir çok kez aynı şeyleri hissediyor yaşıyorum .. ama sonra diyorum ki mükemmel anne yok ben iyi olmalıyım ki onlara kendi halimin en iyi versiyonu olayım . Yorgunluk stres kaygı hepimiz de olan şeyler