tugcegekrblt Gunde 3 kere mama icmesi lazim biberon tutmuyor sut agzina gidiyor cikariyor nasil alisacak emziriyorum ama mama takviyrsi yapmam lazim doktorum soyledi
gzd_nhr tugcegekrblt kaç aylık kilosu mu azdın da doktor öyle söyledi. Bende biberon bıraktıramıyorum canım 😀 Bence en iyisi alışmaması ama tabi doktor daha iyi bilir kaç cc vermen gerekiyor mamayı kaşıkla sırıngayla vermeyi denesen
busmah61 tugcegekrblt bende mama vermek istiyorum gece belki uyur diye beberon agzina girdigi anda kiyameti kopariyo emzik aliyo ama sastim kaldim