Ebrarkl 15 aylıktı gece beslenmesini kestim 2ay daha sürdü uyanmalar çünkü emerek uyuyan bir cocuktu ben gece beslenmesini kestim ama 2 ay daha sürdü yaklasık 18 . Aydan beri iyiyiz diyebilirim size tavsiyem bebeğiniz kaç aylık bilmiyorum ama eger doktorunuz uygun görüp gece beslenmesini kesin diyosa kesin bir şekilde zamanla daha az uyanıyolar bide konusun bizi anlıyolar 😉