ronnie vicco yazmışlar genelde ama şahsi fikrim vicconun algısı bende çok dandik. Bir kere ön kısımları dar hele ki ayağı tombul bebekse üst kısımlarıda dar. Ben adidas aldım büyük oğluma küçük içinde şimdi new balance alacağım. Ayak çok önemli hele ki bebekken içe basma parmak ucunda yürüme olayları için çok çok hassas. Skechers crocs giyiyor sadece Büyük oğlum. Lcw vicco almadım almam hele ki lcw tamamen tahta gibi ayakkabıları oğlum 1-2 kere istedi denettirdim yok yani