3 aylıkken kakasında nokta nokta kan görüp gittim. İnek sütüne alerjisi var dedi. Süt ve süt ürünlerini kes dedi. Diyete de girdim ama hala devam ediyo. Doktoru aradım geçen gün. Tek belirtisi kan ve mukus başka alerji belirtisi yok. İsterseniz bi gastroeronterolojiye götürün dedi. Bağırsaklarında sıkıntı olabilir dedi ama şu sıra nasıl götüreceğim hiç bilmiyorum 😣