mss_12 ozlem0303 9ve 13.aylarda yaptırdık.bexero ve nimenrix şimdi 24.ayda hatırlatma dozu var o sadece bexero galiba ama tam emin değilim Dr a soracağım tekrar
babyykar ozlem0303 1 yaş sonrası tekrar dozu oluyor Rapel deniliyor. 1 doz baxero 1 doz nixmera yaptırdık 16 aylıkken. Sonra bitiyormuş daha yok . Bu tekrar dozu yaptırmazsanız koruyuculuğu 5-6 yılda bitiyormuş
Ossslem ozlem0303 bizim 5-7-13.ay bexsero / 6-12.ay nimenrix diye planladi doktor ona gore hareket ediyoruz.