Sızlere bısey somak ıstıyorum benm cocugum 3yasında sureklı her ay bademcık ıltıhabı oluyor her ay penısılın ıgne antıbıyotıkler kullanıyorız ates 40olıyor kusmalar devletın doktorları henuz kucuk dıyorlar amelıyata sıcak bakmıyorlar 4yası bekleyın dıyorlar fakat gotrdugum ozel hadtanelerde uzmanlar proflar alınabılır dıyorlar be amelıyat ettrmek ıstyorum cocugum mahfoluyır onunla beraber bızde sızce neyapmalıyım bana fıkır vereblırmsıınız sızlerınde bole bır durumu varmı yaptıran aldıran