Merhabalaar oğlum 10 aylık yaklaşık 2 aydır geceleri bezden çiş taşıyor sabah bi kalkıyorum beline kadar ıslak normalde molfix kullanıyorum taşıyor diye prima aldım gece prima kullanıyorum ondan bile taşıyor. Gecede sık uyanan bi bebek ve emmeden geri uykuya geçmez cok sivi aldigi icin mi acaba 10 kilo 5 numara kullanıyoruz. Var mı bu bez taşırmıyor ondan alabilirsin diyebilceginiz birr bezz her sabah komple üst değiştirmekten yıldım artik🤣🤣