asyaaslann 5 buçuk yaşında kızım dün kusma ile başladı ishal oldu enfeksiyon görünüyor ama kaka testi yapmadılar çok kötü değil dedi kusma durdu geceden beri yok dedim serum falan takmadı ateş ile devam ediyor bu nasıl bi hastalık anlamadım
Kbranr5 asyaaslann bizim de bugün 4. Günümüz ilk gün ishali yoktu serum takıldı kan idrar temiz akşamına ishali başladı şimdi kusması durdu gibi ishali devam. İştahı hiç yok sizinde öyle mi ya çok takıyorum kafama
1bardaksu Aynı hastalığı atlattık çok şükür bizde önce kusma oldu arkasına ateş kulak ağrısı ve ıshal oldu bir hafta sürdü .Geçmiş olsun
asyaaslann Çok teşekkür ediyorum 2 gündür mahvetti kızımı ne olduğunu da bilmiyoruz kan dışında başka bir test yapmadılar ne serum ne başka birşey bu devlet hastanesine özel bi durum galiba ısrarla serum takmamak
asyaaslann Kbranr5 ateşi çok yüksekti ilk gün olmadı ama halen başında nöbet tutuyorum kanlar için enfeksiyon görünüyor ama çok değil dedi başkada birşey vermedi serum istedim ama takmadılar ateşi düşmüyor ve ishal geçmiyor
Kbranr5 asyaaslann biz de serum takıldı ama kusması biraz durdu hala bazen ara ara kusuyor inşallah toparlayacağız ya geçmiş olsun size de