Bebeğim bugün tam 9 aylık oldu. Doğduğundan beri yüz üstü sevmeyen bir bebekti koyduğum an ağlıyordu hala da öyle ama artık güçlenmiş olması lazım diyorum yüz üstündeyken sırt üstüne dönmeyi öğrendi sevmediği için ama şimdiye kadar hiç sırt üstünden yüz üstüne dönmedi. Bir de yüz üstündeyken kollarının üzerinde durup gövdesini yukarı kaldırmıyor sadece ağlıyor. Yanlara dönüyor desteksiz oturuyor fakat ileri gitme poposunu vs kaldırma gibi hareketleri yok. Bu arada desteksiz oturmaya başladığından beri sürekli oturduğu için sanırım yüz üstündeyken tersine dönmeyi de unuttu dönemiyor.Bir de seslere karşı çok hassas aniden güldüğümde yanımızdan araba motor vs geçtiğinde hep irkiliyor. Bu durumları yaşayıp da ileride gelişimi normal ilerleyen var mı acaba?