beyzasargn Kızlar bazı yazılar görüyorum yazın balık yağı kullanılmaz diye.Bizim doktorumuz yaz kış kullanım öneriyor.Balık tüketimine göre artırıp azalt diyor yalnızca.
amansallagitsin beyzasargn evet balık yağı yazın daha çok tercih ediliyor çünkü sezon kapandığı için kışında balık yenildiği için tercihen kullanilmasada olur ancak cock balık yetmiyorsa verilir yiyorsa gerek yok kışın
gulkayaa amansallagitsin merhaba siz şuan veriyor musunuz bizimde dün 1 buçuk yaş kontrolü cardı doktorumuz artık başlayalım balık yapına dedi ama hergün mü veriyorsunuz acaba orayı tam hatırlamıyorum da ben
amansallagitsin gulkayaa hergun değil haftada üç gün yeterli oluyor bir çay kasigi kadar tok karnına sabah kahvaltidan sonra hatta d vitamin ile birlikte verirseniz d vitamin bile yükselir balık yağı arkasından verirseniz
gulkayaa amansallagitsin tamamdır bende öyle yapayım doktorumuzun tam dediğini hatırlamıyorum çünkü ama eczacı hergün demişti emin olamadım
amansallagitsin gulkayaa haftanın üç gün yeterli balık gbi düşünün. Haftada üç gün yese alıyor buda öle her gün vermek size kalmış bı zarari yok ama ben haftanın üç gnu veriyorum
gulkayaa amansallagitsin öyle oluyorsa oda olur bence de zaten 2 yala kadar doktorumuz haftada 2 kez kan ve d vitaminini verin dedi çünkü 2 yaşta genelde düşük çıkıyor diye
amansallagitsin gulkayaa d vt 5 yasa kdr verilebilir kan da değerlerine göre verilir bn sadece balık yağı d vt vermyrm dorr buçuk yasind