Biz de alerji için kullanıyoruz 6 ayımız bitiyor. Kıvamı gerçekten diğer mamalara göre koyu oluyor, zor çözünüyor. Avent biberon ucunun büyük numarasını aldık daha rahat içmeye başladı. Kilo alımına çok yardımcı oldu bizde. Kusma olmadı ama hafif kabızlık yapıyor. Çocuk gastroenteroloji daha iyi yönlendirme yapacaktır. Özel mamaların diğer çeşitlerine yönlendiriyorlar böyle durumlarda.