20 aylık oğlum ,eşimle ortamızda uyuyor ama ben çok kalıtesız uyku gecırıyorum artık ortamızdan ayrılsın ıstıyorum kesın kararlıyım.Bugün yatağını ablasının (4 yaş) odasına koyduk.Bu gece ılk kez orada yatacak kötü bır gece gecırecegımıze emınım gece neler yapmalıyım sızce onerılerınız nelerdır?