fidann1 Merhabalar acaba aranızda Baby Turconun bebek bezini kullanıp memnun olan var mı pişik taşma vs sorunu var mı acaba ?
Aslimm Ben kullanıyorum pişik yapmıyor , taşma ise eskiden olmazdı ama son zamanlarda kullandığım 5 numarada oluyor maalesef