Ben bebeğime uyku eğitimi vermeye çalıştım elimden geldiğince ilk zamanlar dediğiniz gibiydi evde aşırı bi sessizlikle uyutuyorsanız ondan olabilir bi kaç gün emzik emiyorsa beşiğinde karnı doyduktan sonra emziği ağzına verip pışpış sesiyle destekleyerek uyutmayı deneyebilirsiniz gündüzleri süpürge tv sesi vb seslerle uyutun gece uykusunu en geç 9.30 da geçiş yapın ve rutinim benim şu şekildeydi altını almak emzirmek sessiz ve loş ortam zaten 1.5 -2 saat sonra kendisi acıkıp uyanıyor tekrar emziriyordum aynı ortamda sessiz ve loş ortamda geri uyuyunca yatağına alıyordum oğlum şuanda 10 ay 13 günlük hala 8.30 9.30 arasında uyur ve gündüzleri sesten uyanmaz