Eskiden kızımın bezini sabah uyanınca hiç dolu görmezdim. Hatta çoğu zaman neredeyse boş olurdu. Gün içinde de öyle çok dolu dolu yaptığına pek denk gelmezdim; daha çok öğlene doğru biraz dolardı ama o bile tam dolmuş gibi olmazdı.
bugün ikindin gibi uykudan uyandığında bezinin bayağı dolu olduğunu gördüm. Hatta sanki içinde balon varmış gibi şişmişti. Öyle ki pijamasına geçmiş. Yani gören biri 12 saat bezini değiştirmedim sanar. Daha sonra eşim çilek almış gelmiş biraz çilek yedi sonra 2 kez yine böyle dolu dolu yaptı. Sanki uzun süre tutup sonra bir anda hepsini yapıyormuş gibi geliyor. Çünkü bezi değiştirdiğimde afedersiniz daha ılık ılık böyle yeni yapmış gibi yani.
İdrarının rengine baktım, gayet açıktı, şeffafa yakındı. Kokusunda da farklı ya da kötü bir şey yoktu. Yaparken de herhangi bir huzursuzluk ya da ağlama olmadı. Sadece bu “az yapıp bir anda çok yapma” durumu dikkatimi çekti.
Önceden böyle olmadığı için biraz garipsedim ama gün içinde ne kadar sıvı aldığı, ne yediği ve artık çişini biraz daha tutup sonra yapıyor olabileceği ihtimallerini de düşünüyorum. Yine de birkaç gün takip edeceğim ama sizce ne olabilir yani uzun zamandır hiç yaşamadık bunu. Enfeksiyon vs olabilir mi?